Szukaj: Kategoria Region zaawansowane
Data dodania Dodano: 2017-04-28 | Odsłon: 33
ID ogłoszenia: 24458

IziSell – Asystent obsługi sprzedaży Allegro.


Stan przedmiotów: nowe

Treść ogłoszenia:

Oferujemy Państwu idealne rozwiązanie dla małych i średnich przedsiębiorstw. IziSell – Asystent obsługi sprzedaży Allegro.

Izisell to profesjonalny system do obsługi i zarządzania sprzedażą w jednym miejscu. Stworzony z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach prowadzących sprzedaż internetową na Allegro.

Dzięki niemu możesz w prosty i intuicyjny sposób zarządzać swoja sprzedażą na platformie aukcyjnej Allegro. System przeprowadzi Cię przez wszystkie etapy począwszy od stworzenia i uruchomienia Aukcji, poprzez obsługę transakcji, wystawienie Klientowi w wersji elektronicznej dok. sprzedaży, przygotowanie i wydrukowanie etykiety adresowej i wysłanie paczki do Klienta.

System pozwala na sprawną i wygodną obsługę sprzedaży w Internecie. Dzięki przemyślanym rozwiązaniom i integracjom wspiera sprzedaż ecommerce w wielu aspektach, które do tej pory były często problematyczne. Izisell jest rozwiązaniem wspierającym kompleksowo obsługę sprzedaży na portalu allegro, dodatkowo dzięki integracji z firmami spedycyjnymi, bankami, pocztą email a także integracją z systemami ERP (RaksSQL, Subiekt) użytkownik w jednym miejscu ma wszystko czego potrzebuje. Stawiamy na prostotę rozwiązania i intuicyjność. Dzięki temu w kilku krokach będziesz w stanie obsłużyć aukcje allegro, zwiększyć zadowolenie swoich Klientów jak i sprawnie zarządzać przesyłkami. System pozwala w prosty sposób przesyłać do Twoich Klientów dokumenty sprzedaży w formie plików ‘pdf co pozwoli zaoszczędzić dodatkowo czas i pieniądze. Jest elastycznym rozwiązaniem które możemy dopasować do najbardziej wymagających Klientów.

Kontakt:



Rzeszów
podkarpackie
Nr telefonu:
Gadu-Gadu:
Osoba kontaktowa: IZISELL
Wyślij wiadomość

Lokalizacja na mapie:
Cena:
IziSell – Asystent obsługi sprzedaży Allegro.IziSell – Asystent obsługi sprzedaży Allegro.IziSell – Asystent obsługi sprzedaży Allegro.


Jak skutecznie pisać ogłoszenia?

Bezpłatne ogłoszenie to pierwszy i najważniejszy kontakt z potencjalnym klientem, który dodatkowo nie kosztuje Cię ani grosza. To oferta, którą wysuwamy w jego stronę. Największe znaczenie ma tytuł ogłoszenia. Powinien być w miarę krótki i czytelny. Musi dokładnie opisywać produkt lub usługę oraz zawierać słowa kluczowe, które przyciągną wzrok wśród wielu konkurencyjnych ogłoszeń. Tytuł ogłoszenia jest ważny również dlatego, że jest to tytuł i nazwa strony indeksowanej w wyszukiwarkach internetowych, takich jak: Google, Bing, Netsprint itd. Pozwala to na znalezienie Twojego ogłoszenia nie tylko użytkownikom portalu ogłoszeniowego, ale też wszystkim osobom, które poszukują konkretnego produktu lub usługi w Internecie.

Darmowe ogłoszenie powinno zawierać zwięzłą, krótką treść, która będzie opisywać Twój produkt bądź usługę oraz jej cenę. Musi zachęcać do kontaktu i wywoływać wrażenie, że ogłoszenie zostało dodane przez osobę odpowiedzialną, przystępną i skorą do negocjowania. Zdjęcie jest bardzo istotnym elementem ogłoszenia (w przypadku wynajmu/sprzedaży nieruchomości bądź samochodu wręcz kluczowym), więc, jeśli tylko istnieje taka możliwość powinieneś je umieścić. Zdjęcie powinno w najbardziej atrakcyjny sposób przedstawiać naszą ofertę. Kolorowa miniatura może zdziałać cuda.

W treści ogłoszenia niezbędne jest podanie lokalizacji. Pozwala to zaoszczędzić naszemu potencjalnemu klientowi czas i pieniądze, które musiałby stracić próbując nas odnaleźć lub się z nami skontaktować. Portal bezpłatnych ogłoszeń "fanty24.pl" posiada opcję lokalizacji na mapce - wystarczy, że podasz nazwę miasta i ulicy dla zlokalizowania Twojej oferty. Podawanie numeru domu czy mieszkania nie jest wymagane.

Kolejnym niezbędnym elementem ogłoszenia jest kontakt. Im więcej możliwości kontaktu tym lepiej. Podaj więc swój numer telefonu, adres e-mail (nie będzie on widoczny w ogłoszeniu, będzie wykorzystywany jedynie przez mechanizm formularza kontaktowego), lub numer gg.